050-000-00-00 WhatsApp, Viber, Telegram

Гарантія та Повернення

Гарантія та Повернення



Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон iQStore.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на офіційному сайті виробника товару.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

Для обслуговування, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією;
  • документ, що підтверджує оплату;

 


Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.

 


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння до корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.


Умови повернення та обміну

Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтеся, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни чи повернення товару.


Повернення та обмін можливе при дотриманні наступних умов:

  • Не пошкоджено упакування;
  • Товар не був у вжитку;
  • Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • Збережено комплектацію.


Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.